Jeugdcommissie

De jeugdcommissie
De jeugdcommissie van onze vereniging bestaat uit de volgende personen. John Bakker (voorzitter), Dennis Stoelwinder, Jan Schaap en Jolanda Hoogeveen.
Contact opnemen met de jeugdcommissie kan via: jeugdcommissie@desnoek.nl

De vereniging organiseert diverse activiteiten voor de jeugd. Het doel van al deze activiteiten is de jeugdige sportvissers kennis te laten maken met de veelzijdigheid van de hengelsport.

Doedagen
Zo wordt er al jaren doedagen georganiseerd voor kinderen uit de groepen 5, 6, 7 en 8 van het basisonderwijs. Er wordt de kinderen de juiste vistechniek geleerd, waardoor ze met meer succes kunnen gaan vissen in hun vrije tijd. Elk jaar wordt er een officieus "Kampioenschap voor alle basisscholen in de gemeente Weststellingwerf" georganiseerd. Aan deze wedstrijd doen kinderen van verschillende basisscholen uit de hele gemeente mee.

Meer info over wat de jeugdcommissie allemaal organiseert, vindt u hier