Algemeen

Update 2-1-2021: Onze jeugdcommissie heeft niet stilgezeten in december en heeft een programma in elkaar gezet voor 2021. Dit is uiteraard een voorlopig programma en bekijken we hoe het gaat met de corona maatregelen. Hieronder volgt het programma. Houdt de website in de gaten voor updates.

De jeugdcommissie van HSV de Snoek organiseert elk jaar weer verschillende activiteiten voor kinderen t/m 18 jaar. Hieronder zie je in het kort wat het programma is voor 2020. Meer informatie vind je op de pagina's van de activiteit.

Programma 2021
7 en 14 april: De doedagen. 2 woensdagavonden waarbij je van alles leert over witvissen. Op de eerste woensdagavond leer je al veel en maak je je eigen tuigje. Op de tweede woensdagavond gaan we vissen. Stel ook al je vragen aan heuse wedstrijdvissers. De kennis kan je goed gebruiken bij de scholenviswedstrijd!

23 april: Scholenviswedstrijd. Iedere basisschoolleerling uit Weststellingwerf uit groep 4 tot en met 8 mag mee doen met deze wedstrijd. Er zijn verschillende prijzen te winnen waaronder een bokaal voor de beste school uit de gemeente.

6 juni: Koppelwedstrijd. Bij een koppelwedstrijd mag je samen met iemand gaan vissen. Of het nu je buurman, tante, neef, oma vader of vriendje is, het mag allemaal.

19 september: Word jij onze nieuwe kampioen van Weststellingwerf? Clubkampioenschap is in september.

3 oktober: Onze jaarlijkse afsluitende wedstrijd is ook een koppelwedstrijd.