Koppelwedstrijd

H.S.V. De Snoek organiseert twee keer per jaar een koppelwedstrijd voor leden van de vereniging. Deze wedstrijden vormen al jaren een vast maar bovenal bijzonder gezellig onderdeel van het wedstrijdseizoen. Door de sponsoring van "Keurslager Hoeksma" wordt een van de wedstrijden traditioneel afgesloten rond een grote braadpan.

Daarnaast is in de praktijk gebleken dat deze wedstrijd een Koppelwedstrijd fantastische mogelijkheid is om kennis te maken met steeds groter wordende groep van wedstrijdvissers. Deze vissers zijn graag bereid om hun kennis over te dragen. Voor beide koppelwedstrijden geldt dat leden zelf een gelegenheidskoppel mogen samenstellen, evt. met een introducé van buiten de vereniging.  De introduce dient wel in het bezit te zijn van een geldige vispas voor het desbetreffende water. Dit laatste geldt niet voor de wedstrijd om de Hoeksmabokaal. Op deze wedstrijden is het wedstrijdreglement van H.S.V. "De Snoek" van toepassing. Vanwege de huidige omstandigheden is het vissen met een introduce niet mogelijk.

De data van de koppelwedstrijden worden gepubliceerd via ons verenigingsblad en de agenda op de website