Club kampioenschap

Het clubkampioenschap wordt gevist op drie achtereenvolgende vrijdagavonden in de maanden juni/juli. De wedstrijd wordt gehouden op de steigers van de Helomavaart, het thuiswater van hsv De Snoek.

Er wordt bij voldoende deelname gevist in twee vakken, om zo meer spanning in de wedstrijd te houden.Er wordt gevist van 19.00 - 21.30 uur.(Het is mogelijk dat de wedstrijd een half uur word verlengd ,dit word van tevoren aangegeven) Loting om 18.00 uur .Bij het gemaal aan de Kerkhofslaan. Is dit voor jou niet haalbaar geef het dan even aan dan kunnen we er rekening mee houden met het loten. Dit kan via wedstrijdcommissie@desnoek.nl. De hengelkeuze is vrij.

Deelname is alleen mogelijk als je je inschrijft via het inschrijfformulier. Geen inschrijving geen deelname.

Alle drie wedstrijden tellen mee voor het eindklassement. Aan de wedstrijden zijn tevens dagprijzen verbonden in de vorm van waardebonnen , beschikbaar gesteld door de wedstrijdcommissie. Deelname aan deze wedstrijd is gratis maar deelname aan het clubkampioenschap is uitsluitend mogelijk voor leden van hsv De Snoek.

Op deze wedstrijd is het wedstrijdreglement van hsv "De Snoek" van toepassing.