Snoekvispraktijkdagen

Praktijkdagen

Ieder jaar wordt voor de leden van de vereniging snoekvispraktijkdagen georganiseerd. Vis jij graag op snoek maar lukt het je niet snoek te vangen, of wil je graag de fijne kneepjes van het vissen met verschillende soorten kunstaas of dood aas leren, dan zijn deze dagen echt iets voor jou.

Met gemiddeld 15 tot 20 vissers gaan we enkele keren per jaar op verschillende manieren 'achter de snoek aan'. Soms vissen we uit de boot, soms vanaf de kant en soms vanuit de bellyboat. Opzet van de praktijkdagen is dat ervaren en minder ervaren snoekvissers samen op pad gaan in kleine groepjes op verschillende locaties.

De data van de praktijkdagen zijn te vinden in de agenda op onze website. Daarnaast worden de laatste update's van de snoekvispraktijkdagen ook gedeeld op onze Facebook pagina

Alvast in de stemming komen? kijk dan eens naar onderstaande trailer.

Foutmelding

Inschrijven

De data voor de praktijkdagen zijn weer bekend en het is weer mogelijk om je in te schrijven. Via het formulier hieronder kun je je opgeven voor één of meerdere dagen. Hou in geval van vorst rond de praktijkdag de website in de gaten om te controleren of de dag door kan gaan. Om je kort voor en tijdens de praktijkdag zelf op de hoogte te houden, wordt een WhatsApp groep aangemaakt die uitsluitend tijdens de betreffende dag gebruikt wordt.
Voornaam
Tussenvoegsel
Achternaam
Mobiel nummer
Praktijkdag Bellyboat
Bellyboat

Praktijkdag bootvissen
Boot

Praktijkdag 'aan de wal'
Vanwege de Algemene Wet Gegevensbescherming (AVG) zijn we verplicht expliciet om toestemming te vragen voor het vastleggen van bovenstaande gegevens ten behoeve van de door onze vereniging georganiseerde Snoekvispraktijkdagen.
In geef toestemming