Snoekvispraktijkdagen

Praktijkdagen

Ieder jaar wordt voor de leden van de vereniging snoekvis praktijkdagen georganiseerd. Vis jij graag op snoek maar lukt het je niet snoek te vangen, of wil je graag de fijne kneepjes van het vissen met verschillende soorten kunstaas of dood aas leren, dan zijn deze dagen echt iets voor jou.

Met gemiddeld 15 tot 20 vissers gaan we enkele keren per jaar op verschillende manieren 'achter de snoek aan'. Soms vissen we uit de boot, soms vanaf de kant en soms vanuit de bellyboat. Opzet van de praktijkdagen is dat ervaren en minder ervaren snoekvissers samen op pad gaan in kleine groepjes op verschillende locaties.

De data van de praktijkdagen zijn te vinden in de agenda op onze website. Daarnaast worden de laatste update's van de snoekvis praktijkdagen ook gedeeld op onze Facebook pagina

Alvast in de stemming komen? kijk dan eens naar onderstaande trailer. Of klik hier om naar de foto's te gaan van 2019 of klik hier voor de foto's van 2020..