Snoekvispraktijkdagen

Praktijkdagen

Ieder jaar wordt voor de leden van de vereniging snoekvis praktijkdagen georganiseerd. Vis jij graag op snoek maar lukt het je niet snoek te vangen, of wil je graag de fijne kneepjes van het vissen met verschillende soorten kunstaas of dood aas leren, dan zijn deze dagen echt iets voor jou.

Met gemiddeld 15 tot 20 vissers gaan we enkele keren per jaar op verschillende manieren 'achter de snoek aan'. Soms vissen we uit de boot, soms vanaf de kant en soms vanuit de bellyboat. Opzet van de praktijkdagen is dat ervaren en minder ervaren snoekvissers samen op pad gaan in kleine groepjes op verschillende locaties.

De data van de praktijkdagen zijn te vinden in de agenda op onze website. Daarnaast worden de laatste update's van de snoekvis praktijkdagen ook gedeeld op onze Facebook pagina

Alvast in de stemming komen? kijk dan eens naar onderstaande trailer.

Foutmelding

Inschrijven

De data voor de praktijkdagen zijn weer bekend en het is weer mogelijk om je in te schrijven voor het snoekseizing 2020-2021. Via het formulier hieronder kun je je opgeven voor één of meerdere dagen. Dus om het simple te houden, geef je je voor één, twee of alle drie de dagen op via één aanmelding.

Hou in geval van vorst rond de praktijkdag de website in de gaten om te controleren of de dag door kan gaan. Om je kort voor en tijdens de praktijkdag zelf op de hoogte te houden, wordt een WhatsApp groep aangemaakt die uitsluitend tijdens de betreffende dag gebruikt wordt.

Heb je je opgegeven en kun je om wat voor reden toch niet, geen probleem, stuur dan even een mailtje aan Tiemo Koopman door hier te klikken
Voornaam
Tussenvoegsel
Achternaam
Mobiel nummer

Praktijkdag Bellyboat
Als je meegaat met de praktijkdag bellyboat vissen kun je hieronder ook aangeven welke materialen je zelf hebt. Heb bijvoorbeeld wel een water maar geen flippers, selecteer dan alleen het vakje wader. Vanuit de vereniging gaan we dan ons best doen om tegen een gericnge vergoeding spullen voor je te huren
Bellyboat

Praktijkdag bootvissen
Als je meegaat met de praktijkdag boot vissen kun je hieronder ook aangeven of je zelf een boot hebt of niet. Kom je alleen of heb je ruimte om iemand mee te nemen, dan vinden we het fijn als je dit even aan geeft. Geen eigen boot, en kun je ook niet met iemand anders mee, dan proberen we vanuit de vereniging een boot voorzien van electromotor voor je te huren. De kosten voor traileren en huren boten delen we met alle vissers om de kosten voor iedereen zo laag mogelijk te houden.
Boot

Praktijkdag 'aan de wal'
Vanwege de Algemene Wet Gegevensbescherming (AVG) zijn we verplicht expliciet om toestemming te vragen voor het vastleggen van bovenstaande gegevens ten behoeve van de door onze vereniging georganiseerde Snoekvispraktijkdagen.

In geef toestemming