Wedstrijdcommissie

Algemeen
De wedstrijdcommissie stelt zich als algemeen doel het bevorderen van het wedstrijdvissen en in het bijzonder het organiseren van viswedstrijden voor leden van de vereniging.

De leden van de wedstrijdcommissie

NaamFunctie
Algemeen E-mailadres
 Ronald Hoitinga
 Voorzitterwedstrijdcommissie@desnoek.nl
 Evert-jan   Feenstra
Voor vragen ( Geen inschrijving)
 Roelof Hijlkema
 Penningmeester
Telefoonnummer 0612058186
 Dirk Ram
 Beheerder website wedstrijdcommissie
na 18:00 of tijdens wedstrijden.
 Rein Koelma
 Algemene zaken
Ook bereikbaar via WhatsApp.

Verenigingswedstrijden

In de zomermaanden wordt het grootste aantal (witvis)wedstrijden georganiseerd voor de leden. Naast het club kampioenschap wordt de onderlinge zomercompetitie georganiseerd. Ook worden er in de zomer periode diverse vormen van koppelwedstrijden georganiseerd. Voor de winterharde wedstrijdvissers wordt een wintercompetitie georganiseerd

Overige wedstrijden

Samen met andere verenigingen in de gemeente wordt jaarlijks de wedstrijd om het officieuze kampioenschap van Weststellingwerf georganiseerd. Landelijke bekendheid is er daarnaast voor de grote open wedstrijd die jaarlijks in oktober gevist wordt. Aan deze wedstrijd die vrijwel altijd volledig vol is, nemen zo'n 150 vissers uit alle delen van Nederland deel. Daarnaast kent deze wedstrijd een aantal internationale deelnemers uit Duitsland en BelgiĆ«. Een andere jaarlijks terugkerende wedstrijd is de 55+ wedstrijd. Deze wedstrijd wordt traditioneel op een dinsdag in april gevist.

Informatie over de wedstrijd data en deelname zijn terug te vinden via wedstrijden.