Wedstrijdcommissie

Algemeen
De wedstrijdcommissie stelt zich als algemeen doel het bevorderen van het wedstrijdvissen en in het bijzonder het organiseren van viswedstrijden voor leden van de vereniging.

De leden van de wedstrijdcommissie

NaamFunctie Telefoonnummer
E-mailadres
Ronald Hoitinga
 Evert-jan Feenstra
 Roelof Hijlkema
 Penningmeester
 Dirk Ram
 Beheerder website wedstrijdcommissie
 Koert Schokker
 Algemene zaken
 René Tibbesma
 Algemene Zaken

Verenigingswedstrijden

In de zomermaanden wordt het grootste aantal (witvis)wedstrijden georganiseerd voor de leden. Naast het club kampioenschan wordt de onderlinge zomercompetitie georganiseerd. Ook worden er in de zomer periode diverse vormen van koppelwedstrijden georganiseerd. Voor de winterharde wedstrijdvissers wordt een wintercompetitie georganiseerd

Overige wedstrijden

Samen met andere verenigingen in de gemeente wordt jaarlijks de wedstrijd om het officieuze kampioenschap van Weststellingwerf georganiseerd. Landelijke bekendheid is er daarnaast voor de grote open wedstrijd die jaarlijks in oktober gevist wordt. Aan deze wedstrijd die vrijwel altijd volledig vol is, nemen zo'n 150 vissers uit alle delen van Nederland deel. Daarnaast kent deze wedstrijd een aantal internationale deelnemers uit Duitsland en België. Een andere jaarlijks terugkerende wedstrijd is de 55+ wedstrijd. Deze wedstrijd wordt traditioneel op de eerste dinsdag in april gevist. De laatste belangrijke wedstrijd is de Visvrind bokaal. Deze wedstrijd wordt in nauwe samenwerking met 'De Visvrind' georganiseerd.

Informatie over de wedstrijd data en deelname zijn terug te vinden via de wedstrijden