Weststellingwerfskampioenschap

Inschrijven via het inschrijfformulier op deze site verplicht. geen inschrijving geen deelname. De inschrijving is mogelijk tot uiterlijk 18:00 de vrijdag voorafgaand.
Het inleggeld dient voor ruim voor aanvang van de wedstrijd op de rekening van de wedstrijdcommissie te zijn bijgeschreven.
Betaalinstructies volgen na opgave.
Voor direct inschrijven klik hier.

Datum (en tijd) Zondag 01-05-2022 07:30 uur t/m zondag 01-05-2022 11:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Vrijdag 29-04-2022
Inschrijfgeld €6,50
Lidmaatschap vereist
Plaats Helomavaart
Loting tussen 6:15 en 6:30 bij het gemaal aan de Kerkhofslaan. Prijsuitreiking na afloop bij Snackpoint "De Passage" aan de Oppers in Wolvega.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren
Verslagen geen verslag gevonden
Uitslagen Weststellingwerfskampioenschap 1 mei 2022[1].pdf (117 kb)

Deelname alleen voor leden De Snoek Wolvega, De Makreel Noordwolde en De Rietvoorn Oldeberkoop.
Inschrijven mogelijk tot vrijdag 29 april 18:00.

Organisator(en) HSV de Snoek