2e witviswedstrijd

Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld Lidmaatschap vereist
Plaats Groot verlaat Steenwijk
Inschrijving via het inschrijvingsformulier op de site verplicht. Geen inschrijving geen deelname. Inschrijven mogelijk tot zaterdag 18:00. Loting tussen 6:15 en 6:30 Rijdt op de T splitsing onderaan de Heerenbrug linksaf en je ziet ons vanzelf.
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren

Vanwege problemen met onze mail zijn wij op dit moment voor eventuele vragen alleen bereikbaar via WhatsApp of sms of tel 0612058186.(Na 18:00) Het kan even duren voor je reactie krijgt.

In verband met de regels omtrent de Corona zijn er een aantal zaken gewijzigd.

De loting
Iedere visser blijft in de auto zitten en rijdt langs ons. Er word ter plaatse door één van ons geloot.
Je loot dus niet zelf. Hierna rijd je direct door naar het water en kun je beginnen met het opbouwen van je spullen. Ben je al klaar ruim voor de start van de wedstrijd ga dan niet in groepjes bij elkaar staan. Een praatje met de buurman is prima maar bewaar de benodigde afstand van 1,5m.

Vissen
Na het eindsignaal wacht iedere visser tot de weegploeg arriveert.
De visser legt zijn leefnet in het gras en neemt vervolgens afstand zodat wij kunnen wegen. Als de vis is gewogen ga je gelijk naar huis en loop je niet met de weegploeg mee!

Prijsuitreiking
Er vind aan het water geen prijsuitreiking plaats. De uitslagen worden via de website bekend gemaakt. De prijswinnaars worden door ons persoonlijk benaderd.

Organisator(en) HSV de Snoek