ZomerVISkaravaan in Wolvega

Donderdag, 17 juni 2021

Ben jij gek van sportvissen, niet ouder dan 14 jaar en wil je daar meer over weten? In samenwerking met HSV De Snoek wordt een supergaaf VIS-event georganiseerd op woensdag 14 juli aan de Heidevijver, Paulus Potterstraat, achter OBS de Heidepolle, Wolvega.

Het VIS-event duurt van 09:30 tot 14:30 uur. De activiteiten zijn niet tijdsgebonden dus je kunt inlopen wanneer je maar wilt, mits je vooraf bent aangemeld. De organisatie zorgt voor hengels, aas en voer en de catering staat klaar voor iedereen!

Over de ZomerVISkaravaan
Door het hele land – dus ook bij jou in de buurt – vinden in de maanden juli, augustus en september meerdere ééndaagse VIS-events plaats. Op elke locatie is van alles te beleven. Kinderen kunnen hun eigen vistuigje leren maken, op een juiste wijze een vis leren onthaken, vechten met de grootste vissen op de drilsimulator leren werpen en alles leren over de biologie van vissen en andere onderwaterdieren.
Onder begeleiding van VISmeesters en VISjuffen kunnen kinderen ook zélf vissen!
Alle kinderen gaan naar huis met een rijk gevulde goodiebag en maken ook kans op een gratis hengel!

Inschrijven vol=vol
Meer informatie over de ZomerVISkaravaan en de locaties van alle VIS-events is te vinden op www.stekkie.nl. Hier kunnen ouders hun kind per locatie digitaal inschrijven voor deelname. De deelname is voor kinderen t/m 14 jaar en is beperkt tot maximaal 75 kinderen, dus vol=vol!

Protocol verantwoord sporten
Voor het VIS-event van de ZomerVISkaravaan wordt door Sportvisserij Nederland het protocol “Verantwoord sporten bij Hengelsportverenigingen” gehanteerd. Meer informatie tref je hier aan.

Meer informatie over de ZomerVISkaravaan: Hansma@sportvisserijnederland.nl of hampsink@sportvisserijnederland.nl

CORONA MAATREGELEN en TOESTEMMING GEMEENTE*

Voor het evenement is een speciaal Corona draaiboek ontwikkeld, wij maken ieder evenement zo veilig mogelijk! Gezondheid gaat voorop. Voortgang blijft afhankelijk van de toestemming gemeente en de dan geldende corona-maatregelen!