afsluiting wintercompetitie

Vrijdag, 8 maart 2019

Wintercompetitie 2018/2019 De strijd is gestreden en de winnaar bekend. De wintercompetitie zit er weer op voor dit seizoen.

Veelbelovend startte de wintercompetitie op 14 oktober met maar liefst 18 vissers. Waarschijnlijk had dit mede te maken met het mooie nazomerweer. Gaandeweg de competitie bleven er ongeveer 10 tot 12 winterharde vissers over. Dit zorgde er voor dat de spanning er in bleef. Tussen de nummers 1, 2 en 3 zaten dan ook slechts enkele punten verschil.

Het was voor de meeste vissers een zeer moeilijke visserij. Zo werd er de eerste wedstrijden nog redelijk gevangen. Aan het eind was dit wel anders en was men al blij met het kleinste visje. De competitie werd afgesloten bij snackpoint “De Passage” in Wolvega al waar voor iedereen snert klaar stond. Ook werden de prijzen hier uitgedeeld in de vorm van waardebonnen te besteden bij hengelsportzaak “De Visvrind” eveneens uit Wolvega.

De uitslag.
1e Koert Schokker
2e Christiaan Dijkstra
3e Rein Koelma
4e Willem Schokker

voor de volledige uitslag  klik hier.

Van links naar rechts Willem schokker, Rein Koelma, Koert Schokker en Christiaan Dijkstra