Geslaagde gezellige avond

Zaterdag, 24 november 2018

Verslag van de seizoen afsluiting van de zomercompetitie 2018

Op zaterdagavond 24 november werd weer de jaarlijkse gezellige avond van de wedstrijdvissers gehouden
bij het snackpoint “De Passage” in Wolvega. Onder het genot van een kop koffie met een plak cake vond eerst het formele gedeelte van de avond plaats.

Zo werd er eerst een korte enquête gehouden en sprak de voorzitter van de wedstrijdcommissie iedereen toe. Ook werden de prijzen van de zomercompetitie uitgedeeld. De eerste prijs ging dit jaar net als het voorgaande jaar naar Koert Schokker. Op de tweede plaats eindigde Rene Tibbesma en de derde plaats was voor Gerard Bakker. Ze kregen allemaal een tegoedbon te besteden bij hengelsportzaak “De Visvrind”.

Hierna werd een korte pauze gehouden met daarop volgend Bingo. Na Twee rondes Bingo stond er een koud /warm buffet klaar. Na dat iedereen zijn buik rond had gegeten volgde er nog een ronde Bingo.
Toen deze ronde klaar was kwam Menno de Koe van het snackpoint nog met een verrassing . Er kon nog een ronde gespeeld worden met een prijs die hij beschikbaar stelde. Hierna werd er onder het genot van een drankje nog even gezellig worden nagepraat.
We konden weer terug zien op een wat ons betreft zeer geslaagde avond.